vill bara säga några saker

hej!
det första jag vill säga är att jag glömde en fråga på frågestunden, det var: 
Vad gör du annars på fritiden?
Jag tränar karate, spelar piano, och går på hemspråk
den andra saken jag vill säga är att jag kommer inte blogga så mycket denna vecka,
jag hinner inte och så.... men när skolan börjar får man ju rutiner
och då kommer det bli mer bloggning! Tack för att ni förstår och för att ni som läser min
blogg fortsätter att läsa även om det e dålig uppdatering och min blogg är jättedålig..
Kram från mig hoppas alla hade en bra sommar! :)


Kommentarer
Chaos

Din blogg är verkligen inte "jättedålig", så får du inte tycka! Jag försöker kika in så fort jag kan och då du uppdaterat :)

Svar: joo, jag tycker det, haha xD men tack :)
Simslove

2013-08-19 @ 01:54:54
URL: http://chaossims.blogg.se
Stephanie, Othersims

Säg inte så! jag tycker om din blogg! :O

Svar: haha, tack :)
Simslove

2013-08-19 @ 09:54:56
URL: http://othersims.bogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0