Svar på frågestund :)

Var får du inspiration från simmar?

hmm, lite från allt möjligt, från verkligheten, teveserier böcker och så 

 Dina exp?

Leva livet,Sovrum och badrum, Univesritetsliv,Årstider,Semesterparadis


Dina sämsta exp?

hmm, jag vet faktiskt inte xD
 

Dina bästa exp?

Årstider, Universitetsliv

 

Om du inte hade bloggat om sims, vad annars?

antagligen en vanlig blogg om mitt liv typ

 

Vilken dator har du?

jag har min skoldator, det är en thinkpad

går du på gymnasiet?

nepp
 

Vilken linje?

jag går i åttan på högstadiet
 

ÄR du en person som lever livet ut eller en som pluggar?

njae, jag skulle nog säga att jag är nåt mittemellan
 

Din drömjobb?

fotograf, inredare

 Din favorit NPC?

Vad betyder NPC :O 

 Hushållet du spelar mest på?

Systrarna Jefferson och min PGC familj

 Din favorit Sim?

Fiona (min pgc sim)

 DIn bästa nerladdningssida?

thesimsresource

 Emot djurplågeri?

japp, jag hatar djurplågeri

 Hur många besökare per dag?

6 st typ

 Om du inte var en människa, vad skulle du vilja vara?

en fågel eller en tiger

 En sim som har skaffat barn med en NPC?

jag vet inte vad NPC betyder xD

 Dina simsegenskaper?

Blyg,Kattperson,Klumpig,Älskar kylan 

 Simsbloggar du läser?

chaos,othersims,canavan,fantasims,dreamsims,simnation,rampljus,sims3superstar,spacesims,liveitsims

Hur upptäckte du Sims?

När jag hade spelat ut typ alla mina datorspel önskade jag mig ett nytt och då köpte min pappa sims 1 till mig

Vad var det som du fastnade för?

jag har alltid älskat att inreda, och sen fastnade jag även för att det finns så många saker att göra i sims och att är ett spel som aldrig tar slut

Vad är det bästa med att spela sims?

Att man kan göra så många saker och att det är så roligt

Dina ideer/tankar inför The Sims 4?

det ska bli spännande att se vad det är för nåt!

Ska du skaffa det när det väl kommer ut? Och ser du fram emot det?

jaa, jag ser framemot det, men om jag ska skaffa det får jag se, det beror på många saker, hur det verkar, om den passar på den dator för dem nyaste spelen behöver ju dem högsta systemkraven

Hur länge har du spelat sims?

jag vet inte riktigt men kanske typ sen jag var 9 (jag är 13 nu)

Det var alla frågor, tack till er som frågade! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0