Dumma skor :P

Hej! :)
pågrund av ett par konstiga skor som kommit med en sim (tror jag,
jag har ingen aning om vilken sim) så laggar mitt spel jättemycket
och dem skorna hamnar på bebisar också men eftersom skorna är för
stora för dem så blir halva bebisen helt vit! så jag har nu tatt bort allt installerat
innehåll och ska nu installera nytt, vart jag vill komma med dethär inlägget är
kolla alltid på skor som du ska ladda ner vilken åldersgrupp bland simmarna
man kan ha dem t ex tonåring om det står typ att man kan ha dom på bebisar
fastän det är vuxenskor ladda inte ner dom hela spelet kommer lagga och det går ju
inte att byta kläder på bebisarna 
(jag hittade ingen bild på skorna så valde bara en random bild :) )
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0