Dag 10-Varför fastnade du för sims?

jag har ingen aning hur många dagar det har gått som jag inte har skrivit 30-dagarsutmaningen,
så jag fortsätter bara på samma ställe som jag slutade :)
Dag 10-Varför fastnade du för sims?
Jag fastnade för sims för att det är så kul och det är ett spel som aldrig tar slut, och det finns så många saker att göra i det, och så har jag alltid älskat att inreda också,och det gör man ju jättemycket i sims, en annan sak som jag fastnade för var att om man har en dålig dag eller nåt så kan man fly från verkligheten genom att spela sims :)
Min första expansion var sims 1 vacation ^_^
 


Kommentarer
Stephanie, Othersims

ÅÅÅH det var typ det bästa expansionspaketet som man fick till sims, kommer ihåg att där var något huvud som jag gjorde sjukt många barnpojkar på! HAHA! :D

Svar: hahaha :D
Simslove

2013-08-24 @ 00:15:06
URL: http://othersims.bogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0